Art Director
Den største udfordring med projekt Nunchi var, at målet var at skabe en “pæn”, botanisk, feminin og “flot” natklub og samtidig være jordnær, i øjenhøjde og ikke snobbet.
Lidt storytelling:
Nunchi er en hemmelig oase, midt i en tropisk regnskov, og dens lille hyggelige have byder på en lørdagsklub for festglade voksne. Hvad enten du ønsker at møde nye glade mennesker, eller at feste med vennerne i hyggelige omgivelser.
Nunchi på dansk betyder ‚Emotionel Intelligens‘.
Når du har bevæget dig igennem regnskoven, kommer du ind i haven, hvor du på din venstre hånd finder HyggeBaren. Som barens navn afslører, er fokus her på dét danskerne gør bedst; Hygge. Baren er frisk, fræk og feminin.
Dybere i Nunchi‘s farverige have møder du lounge-område, hvor du kan sidde rart med dit selskab.
I Nunchis hjerte, klubområdet, er den glade musik i centrum. Her kan selv den mest hårdkogte “clubber” blive tilfredsstillet. Stå-bordene er til fri afbenyttelse, uanset om du drikker flasker, eller lade dig friste af én af vores mange cocktails. Hvis festen skal være særligt speciel for dig og dit selskab, kan du booke en af vores lounges ved dansegulvet.
Logoet blev til centrum af universet. Det er en meget fremtrædende stilart. Et logo, der kan tilpasses og bruges i forskellige anledninger, giver ubegrænset muligheder. Logoet har i sin al enkelhed det rette udtryk for at blive opfattet som “jordnær” og en god ambassadør for et sted, hvor man kan have det sjovt.
Her er lidt billeder af indretningen af natklubben
Her har vi brugt logo-typografien til at skrive “J-dag”. Det skaber en genkendelighed og referer tilbage til Nunchi.
Et andet eksempel på, hvordan logoet kunne bruges til at skabe en jordnær stemning, i et ellers så flot, elegant og ekstravagant univers.